فروشگاه لوازم جانبی پخش مومن

بررسی موس گیمینگ G302 لاجیتک

بررسی موس گیمینگ G302 لاجیتک

در این مقاله با بررسی موس گیمینگ G302 لاجیتک در خدمت کاربران خواهیم بود. محصولات بازی معمولا علاوه بر ظاهر عجیب، قیمت بسیار بالایی نیز دارند و به ندرت یک محصول بازی دارای ظاهری ساده و قیمتی مناسب است. لاجیتک که سال هاست به ساخت لوازم جانبی رایانه های شخصی می پردازد، سعی کرده این روش را تغییر دهد و با G302 Daedalus Prime قصد معرفی ماوس گیمینگ با ظاهری نسبتاً ساده و قیمت مناسب را داشته است . آهسته آیا گیمرهای رایانه شخصی بالاخره می توانند یک موس بازی مناسب با قیمت مناسب داشته باشند؟ منتظر بررسی G302 Daedalus Prime Mouse پخش مومن باشید.
مشخصات فنی
اندازه : 12 * 7 * 4 سانتی متر
وزن: 127 گرم
نوع اتصال: سیمی
وضوح: 4000-240 DPI
طول عمر ماوس: 20 میلیون کلیک و 250 کیلومتر
حداکثر سرعت: 3 متر در ثانیه
کلیدها : 6 عدد

فلسفه نام گزاری موس 302 لاجیتک

پدر ایکاروس، ددالوس، شخصیتی مشهور در اساطیر یونانی است. او که یک هنرمند بزرگ بود، مسئول ساخت هزارتو در جزیره کرت بود. هزارتویی که میناتو (حیوانی با بدن نیمی انسان و نیمی گاو) در آن محافظت می شد . او همچنین پدری بود که برای پسرش ایکاروس بال هایی ساخت و پسر از آن بال ها برای به دست آوردن قدرت پرواز استفاده کرد، اما او خیلی بلند شد و خورشید بال هایش را آب کرد و باعث شد که به دریا بیفتد و خودکشی کند. لاجیتک نام Daedalus را برای محصولات خود انتخاب کرد زیرا هنرمندی با اندازه Daedalus این ماوس را ساخته است.

بررسی موس گیمینگ 302 لاجیتک

بررسی ویژگی های موس G302 لاجیتک

G302 به دلیل قیمت مناسب در کنار کیفیت بسیار بالا ، فاقد بسته بندی لوکس و شیک است. داخل جعبه هیچ وسیله جانبی دیگری به جز خود ماوس وجود ندارد. اما اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند طراحی ساده G302 است. لاجیتک برخلاف دیگر ماوس های بازی سعی کرده است در طراحی این ماوس از اصل سادگی پیروی کند اما عناصری در آن وجود دارد که به خصوص پس از اتصال به کامپیوتر شخصی متوجه آن خواهید شد.
اولین چیزی که نشان دهنده ماهیت گیمینگ این ماوس است، چراغ هایی است که با اتصال آن به کامپیوتر روشن می شوند. چراغ هایی که در زیر ماوس قرار داده شده اند به رنگ آبی هستند و نور آنها در صفحه ماوس شما منعکس می شود و به زیبایی آن می افزاید. لوگوی لاجیتک G302 نیز با همان رنگ آبی روشن می شود و جلوه ای منحصر به فرد به آن می دهد. ماوس G302 دارای 6 دکمه است. دکمه های کلیک چپ و راست، چرخ اسکرول، دکمه های سمت چپ ماوس و دکمه تنظیم DPI بخشی از دکمه G302 هستند که می توانید به طور جداگانه از دو دکمه اصلی ماوس برنامه ریزی کنید.

شکل ظاهری موس لاجیتک 302

کناره این ماوس دارای برجستگی های کوچکی است که شاید مورد پسند همه نباشد، اما در حین بررسی من را اذیت نکرد. ماوس G302 از طریق کابل USB به رایانه شخصی شما متصل می شود و با وجود اینکه وزن آن 127 گرم است، احساس می کنید که یک ماوس بسیار سبک در دست دارید، اما نه مانند یک اسباب بازی.
یکی از نکات منفی ماوس G302 مناسب نبودن آن برای کاربران چپ دست است. اگرچه طراحی G302 شبیه به ماوس است، اما تنها تفاوت دو طرف آن وجود دو دکمه در سمت چپ است. بنابراین اگر چپ دست هستید می توانید با آن کار کنید، اما دیگر نمی توانید از دکمه های کناری استفاده کنید.

بررسی موس گیمینگ G302 لاجیتک

ماوس G302 مخصوص بازی های MOBA طراحی شده است و لاجیتک در طراحی آن از گیمرهای حرفه ای این سبک کمک گرفته است. لاجیتک از این بازیکنان حرفه ای برای تبلیغ استفاده کرده است.

شخصی سازی موس 302 لاجیتک

مانند تمام محصولات بازی لاجیتک، برای استفاده از تمامی ویژگی های G302 باید از نرم افزار مخصوص این شرکت به نام Logitech Gaming Software استفاده کنید که به صورت رایگان برای ویندوز و مک در دسترس است. در بررسی های قبلی به تفصیل در مورد قابلیت های این برنامه صحبت کرده ایم. این نرم افزار نیز مانند سایر محصولات لاجیتک به شما امکان شخصی سازی ماوس را می دهد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که تنظیمات نور G302، تنظیمات DPI، عملکرد دکمه ها و انتخاب پروفایل های مختلف را مشخص کنید و مشاهده می شود که لاجیتک پس از سال ها آزمایش موفق به ایجاد اکوسیستمی با نرم افزار مخصوص بازی خود شده است. و خطا مناسب برای محصولات خارجی برای بازی شما و بلوغ آن در آخرین نسخه این نرم افزار قابل مشاهده است.

بررسی کارکرد موس G302 لاجیتک

اما G302 چگونه کار می کند؟ اگر بخواهم پاسخ کوتاهی به شما بدهم با توجه به همه جوانب در یک کلمه می توانم بگویم فوق العاده! کلیدهای بادوام و استفاده از فلز در ساخت کلید که زمان پاسخگویی این کلیدها را بسیار سریع کرده است، G302 را به انتخاب بسیار خوبی تبدیل کرده است. درست است که لاجیتک این ماوس را به عنوان یک موس بازی MOBA به بازار عرضه می کند، اما G302 یک انتخاب عالی برای بازی های دیگر و همچنین کارهای روزمره است.
طرفداران بازی های MOBA مانند League of Legends و Dota 2 از جمله کسانی هستند که طراحی این ماوس را بیش از سایرین مورد توجه قرار خواهند داد. زیرا در چنین بازی هایی به موسی با زمان پاسخ دهی و سبکی بالا و دکمه های زیاد نیاز دارید. و این دقیقاً همان کاری است که لاجیتک با G302 انجام می دهد. اگرچه قبلاً گفتم این ماوس در کاربردها و بازی های دیگر عملکرد خوبی دارد، اما فقط در بازی های MOBA است که متوجه خواهید شد چقدر این ماوس خوب است. ماوس G302 همچنین دارای یک ریزپردازنده ARM است که برای ذخیره تنظیمات آن استفاده می شود.

موس گیمینگ G302 لاجیتک

طراحی موس 302 لاجیتک

موس G302 با قیمتی مقرون به صرفه و طراحی بسیار ساده نمونه ای عالی از ماوس های مخصوص بازی است. لاجیتک با این ماوس نشان داده است که یک محصول گیمینگ خوب نیازی به طراحی دقیق، امکانات بی شمار و قیمت بالا ندارد. با قیمت بسیار کمتری نسبت به ماوس های گیمینگ رده بالا، می توانید ماوسی داشته باشید که علاوه بر عملکرد خوب در بازی های MOBA، در سایر بازی ها و کارهای روزمره نیز به خوبی عمل کند. دانستن قیمت ماوس و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات مختلف در فروشگاه های مختلف به شما کمک می کند. در این بخش قیمت موس های مختلف از جمله تسکو، ریزر، لاجیتک و… را مشاهده خواهید کرد.

پست قبلی

تکنولوژی کوییک شارژ (Quick Charge) چیست

پست بعدی

تکنولوژی power delivery یا PD چیست ؟

1 در مورد “بررسی موس گیمینگ G302 لاجیتک

  1. Элвис Пресли, безусловно, один из наиболее влиятельных музыкантов в истории. Родившийся в 1935 году, он стал иконой рок-н-ролла благодаря своему харизматичному стилю и неповторимому голосу. Его лучшие песни, такие как “Can’t Help Falling in Love”, “Suspicious Minds” и “Jailhouse Rock”, стали классикой жанра и продолжают восхищать поклонников по всему миру. Пресли также известен своими выдающимися выступлениями и актёрским талантом, что сделало его легендой не только в музыке, но и в кинематографе. Его наследие остается живым и вдохновляет новые поколения артистов. Скачать музыку 2024 года и слушать онлайн бесплатно mp3.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید