فروشگاه لوازم جانبی پخش مومن

پشتیبانی ، گارانتی ، مرجوعی و عودت

صفحه اصلیپشتیبانی ، گارانتی ، مرجوعی و عودت

این صفحه راهنمای کاربران سایت در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکل می باشد .

پیش خرید

پیش خرید به معنی خرید کالاهای ناموجود در سایت است . در صورتی که کالایی امکان پیش خرید داشته باشد؛ روند ثبت سفارش به شرکتهای تولید کننده ، ارسال محصول پیش خرید شده نیازمند طی زمان چند روز تا یک هفته میباشد . به این زمان ارسال کالا توسط سایت فروشگاهی پخش مومن را نیز اضافه نمایید . اما به این نکته توجه کنید کالای شما تولید روز بوده و سلامت باطری تضمینی دارد . اما در صورت خرید کالا از سایر فروشگاه ها ممکن است کالایی را خریداری نمایید که مدت زیادی در فروشگاه وجود داشته و سپس فروخته شده . فروشگاه اینترنتی پخش مومن دارای نمایندگی تسکو ، هیسکا ، مچر ، وریتی و… است . باتوجه به اینکه بیشتر فروش این فروشگاه از طریق فروش عمده به همکاران صورت میگیرد کالا به مدت طولانی در فروشگاه باقی نمی ماند .

مدت زمان تحویل کالا

در ابتدا اعلام میکنیم کالاها بسته به میزان مسافت ممکن است با مقداری تفاوت زمانی به دست کاربران برسد . تحویل در شهر تهران از چند ساعت تا 2 روز کاری پس از تکمیل سفارش امکان پذیر است . در سایر استان ها زمان تحویل از 3 تا 6 روز کاری متغیر است . این متغیر بودن بسته به نوع ارسال است .

ساعات پاسخگویی

ساعت پاسخگویی فروشگاه اینترنتی پخش مومن به شرح زیر است .

شنبه تا پنجشنبه : 9 تا 18

ایام تعطیل غیر جمعه : در صورت حضور 11 – 4 عصر

جمعه ها : تعطیل

شیوه حمل

ارسال مرسولات به روش های مختلفی انجام میشود . ارسال مرسولات به صورت پیشفرض به وسیله اداره پست انجام میشود . در صورتی که کاربران مایل به دریافت به روشی غیر از ارسال پستی باشند می توانند در زمان خرید قبل از پرداخت (در بخش توضیحات تکمیلی) یا پس از خرید از طریق پشتیبانی به مطرح کردن این مورد بپردازند . در صورتی که سفارش کاربران به مقصد شهر تهران باشد امکان ارسال به وسیله پیک نیز وجود دارد که هزینه آن با کاربر سایت است . در صورت تمایل کاربران می توانند کالاهای خود را به صورت حضوری از فروشگاه نیز تهیه کنند .

نحوه پرداخت

پرداخت هزینه کالا و خدمات توسط کاربران به روش های مختلف امکان پذیر است . در سایت پخش مومن هم درگاه پرداخت اینترنتی وجود دارد . هم شماره حساب ، شماره کارت و شماره شبا جهت واریز (خارج از سایت) جهت افرادی که رمز دوم ندارند مهیا شده است . کاربران لازم است توجه کنند در صورت ورود به بخش واریز وجه مستقیم بانکی به شما شماره سفارش تعلق میگیرد و این به منزله ثبت سفارش نیست . بلکه کاربران میبایست پس از واریز وجه از طریق روش های ارتباط که در بخش بعدی توضیح داده خواهد شد رسید خود را برای پشتیبان سایت ارسال کنند . روند آماده سازی محصول پس از ورود مبلغ کالا به حساب اغاز خواهد شد .

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

پشتیبانی سفارشات از چند طریق امکان پذیر است .

روش اول تماس با شماره تماس 02166719040 و ارتباط با بخش پشتیبانی سایت است .

روش دوم استفاده از https://eitaa.com/pakhshmomen و ارسال پیام توسط برنامه ایتا است.

روش سوم استفاده از ایمیل momenpakhsh1@gmail.com است . کاربران می توانند از این طریق با پشتیبانی سایت در ارتباط باشند تا مدارک و مستندات خود را ارسال کنند .

گارانتی

روند گارانتی : محصول توسط کاربران پس از خرید و اطلاع رسانی به پشتیبان سایت از خراب بودن محصول به فروشگاه عودت داده می شود . فروشگاه کالاها را به شرکت مربوطه ارسال می کند . در این مرحله چند حالت وجود دارد .
کالا تعمیر و به فروشگاه تحویل داده می شود . در این زمان فروشگاه به مشتریان جهت دریافت محصول اطلاع رسانی میکند و مطابق خواسته مشتری محصول به کاربر تحویل داده می شود .
کالا قابل تعمیر نیست و کالای نو توسط شرکت به فروشگاه تحویل داده می شود که به مشتری جهت دریافت کالا اطلاع رسانی می شود .
کالا قابل تعمیر نیست و در شرکت تولید کننده نیز خط تولید آن متوقف شده است که در این صورت مبلغ کالا به خریدار عودت داده می شود .


کالاهای فروشگاه اینترنتی پخش مومن حداقل تا 6 ماه دارای گارانتی هستند . در برخی کالاها مانند فلش مموری ها گارانتی مادام العمر وجود دارد و در برخی کالاها همچون هارد ضمانت 3 ساله برای محصول قرار داده شده است . در گارانتی شرکت فروشگاهی پخش مومن کالا را به شرکت ها جهت تعمیر ارسال میکند و پس از دریافت به مشتریان جهت دریافت کالا اطلاع رسانی می کند . فروشگاه پخش مومن در قبال محتوای بسته محصولات تعهدی ندارد و در صورت جایگزین کردن کالا (با نمونه فیک) توسط مشتری ، محصول در صورت مغایرت کالا توسط شرکت تولید کننده عودت داده می شود .

مرجوع کالا (عودت)

در صورتی که کاربران در خرید محصول شک داشته باشند می توانند تا یک هفته پس از خرید اقدام به مرجوع کالا کنند . برای مرجوع کردن کالا لازم است که پک و جعبه کالا باز نشده باشد . در صورت باز شدن پک کالا محصول از حالت”اکبند بودن” خارج می شود و قادر به دریافت آن نخواهیم بود زیرا امکان ارسال آن به دیگر کاربران سایت را نخواهیم داشت . تنها در این صورت مرجوع کردن کالا امکان پذیر است .

نکته : مبالغ تنها به حساب / شماره کارتی که واریزی از آن انجام شده باشد پرداخت می شود و از واریز وجه به سایر حساب / کارت ها معذوریم . شماره / حساب اعلام شده باید با مشخصات دارنده حساب کاربری در سایت همخوانی داشته باشد .

فسخ کالا

فسخ کالا به معنی این است که کاربر در فاصله بسیار کمی پس از خرید کالا از خرید خود منصرف شود . در این صورت میبایست کاربر بلافاصله با فروشگاه تماس تلفنی برقرار نماید . فسخ کالا تا زمانی قابل انجام است که کالا ارسال نشده باشد . در صورتی که پس از ارسال کالا درخواست نماید ، مرجوع کالا محاسبه خواهد شد . مبلغ پرداختی کاربران در زمان فسخ کالا تا حداکثر 2 روز کاری به حساب مشتری ارسال خواهد شد .

نکته : مبالغ تنها به حساب / شماره کارتی که واریزی از آن انجام شده باشد پرداخت می شود و از واریز وجه به سایر حساب / کارت ها معذوریم . شماره / حساب اعلام شده باید با مشخصات دارنده حساب کاربری در سایت همخوانی داشته باشد .

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید