فروشگاه لوازم جانبی پخش مومن

0 نفر در حال مشاهده محصول هستند!

چند راهی برق هیسکا مدل CH5514

ویژگی های محصول

تک فاز
محفظه : پوشش محافظ کودک
نوع عملکرد : دکمه ای
مقاوم در برابر دمای بالا

اشتراک گذاری محصول :

ارسال رایگان

برای سفارش‌ 1 میلیون تومان به بالا

ارسال کالا از ۲ روز کاری دیگر

510,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

قیمت چند راهی برق هوشمند مدل CH5514

ما در دوره ای زندگی می کنیم که آنرا عصر تکنولوژی می نامند . در این عصر ابزارها باهم ادغام میشوند و خدمات بیشتری را به مردم ارائه میکنند . در این راستا شرکت هیسکا چند راهی برق هیسکا مدل CH5514 را روانه بازار کرده است . محصول چندکاره هیسکا دارای توانایی های مختلفی است که شامل چراغ خواب ، شارژر و  دو راهی برق میشود . بدنه چند راهی برق هوشمند هیسکا مدل CH5514 از جنس پلی کربنات است که ضربه پذیری بالایی دارد . این چند راهی در برابر فشارهای وارده و همینطور حرارت نیز مقاومت بالایی دارد . قیمت این چند راهی برق هوشمند هیسکا با توجه به ویژگی هایی که در این صفحه میخوانید مناسب و ارزنده و مناسب خرید است .
بر روی این چند راهی 2 عدد پریز وجود دارد که با دو شاخه های مختلف سازگار است . همینطور پذیرای وسایل برقی با ولتاژهای ورودی  100 تا 250 وات است . در طراحی این محصول کلیدی برای قطع و وصل جریان برق ورودی تعبیه شده است .

مزایای خرید چند راهی برق هوشمند هیسکا

چند راهی هیسکا مدل CH5514 از دو مزایای یسیارعالی بهره میبرد . یکی تجهیز به درپوش محافظت از کودکان است . در صورتی که کودکی انگشت خود را وارد چند راهی کند با محافظ کودک تعبیه شده مواجه میشود . دومین مزیت چراغ led تعبیه شده در این چند راهی است که با تکنولوژی روز جهان همگام است . این چراغ به وسیله لمس (بدون فشار) روشن و خاموش می شود .

این چند راهی دارای دو پورت است که از USB  و یک پورت که از تایپ C پشتیبانی میکند . پورت USB بکار رفته از نوع فست شارژ است و دستگاه های هوشمند را با سرعتی مناسب شارژ میکند . دیگر پورت USB نیز دارای تکنولوژی AUTO-ID است و عملیات شارژ کردن را با سرعتی مناسب برای کاربران مقدور میسازد . چندراهی برق هیسکا مدل CH5514 به تکنولوژی POWER DELIVERY  مجهز است که شامل چیپست هایی هوشمند می شود . این چیپست ها دارای توانایی تشخیص و هماهنگ کردن جریان برق با میزان برق مورد نیاز گجت های متصل شده را دارد . با این تکنولوژی دستگاه های هوشمند، شما بهترین عملکرد و بیشترین بازده را خواهند داشت .

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “چند راهی برق هیسکا مدل CH5514”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اینکه بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید باید وارد سیستم شوید.

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید